Не можу зайти через Imou на nvr пише офлайн але коли вибираєш запис з камери то архів відкриває, шо може бути?

Добавить комментарий

Добрий день! Потрібно оновити  прошивку на NVR . Напишіть нам на support@pipl.ua  з вимогою скинути прошивку на ваш пристрій. Обов’язково вкажіть модель вашого  пристрою.

Добавить комментарий

Добре

Добрий день! Вийшло у Вас з підключенням?

on 02.05.2019.

Доброго дня, вийшо але за деякий час перестало робити тому перепрошив шераз, покишо робить
А є прошивка на російській мові??

on 10.05.2019.
Добавить комментарий

Ответить

Публикуя свой вопрос, вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности и условиями обслуживания.